Aș vota (și eu) cu Ponta!

Posted on Updated on


exclamation-mark-vector-1058008

“Un popor care votează corupți, impostori, hoți și trădători, nu este victimă, este complice.”  George Orwell

Și nu numai că aș vota, dar m-aș da de ceasul morții să conving pe cât mai mulți să o facă! M-aș strădui din toate puterile să îmi scot familia, prietenii și cunoscuții la vot ca să îl aleagă pe domnul Ponta în fruntea țării. Și, dacă s-ar putea, după ce am vota cu toții am reveni să-l mai votăm o dată!

Când mă gândesc la cum s-a votat în primul tur, mă ia cu rău! Eu am ales să merg cu Macovei (șanse oricum nu avea, dar orice schimbare bună trebuie susținută!), dar abia acum îmi înțeleg clipa de nebunie. De fapt, am înțeles-o imediat după ce a apărut harta cu câștigătorii primului tur pe județe: cum de am putut face o asemenea greșeală? Ce o fi fost în capul meu de m-am îndreptat spre o echipă pierzătoare, declarându-mă astfel dușmanul “furiei roșii”? Pentru că asta reprezintă Ponta, urâțenia unui partid declarat democratic, dar comunist până în măduva oaselor! Iar el nu e altceva decât un tiran care taie cu nesimțire și tupeu pe toți cei care îi stau în cale sau nu zic ca el.

Și o face cu atâta stil, încât unii din marii lideri totalitariști ai istoriei ar fi avut de luat notițe serioase! Câți dintre ei s-ar descurca atât de bine să comande într-o țară democratică? Adică de!, una e să conduci cu mână de fier când oamenii știu ce-i cu tine, dar povestea e cu totul alta când pe față proclami libertatea, iar pe la spate tai și spânzuri!

Dar să revin la ce aveam de spus și anume la de ce aș vota și eu cu Ponta:

  • Pentru că doar alegându-l pe el aș fi sigur că am dreptul la vot! În străinătate, sigur nu aș sta la coadă, dacă aș vrea să-l votez. De fapt, cred că dacă i-aș da un SMS să mă pună și pe mine ca susținător, s-ar descurca să numere și votul meu neexprimat. În plus, umblă zvonul că în unele cazuri nici nu trebuie să-i spui, că el tot te ia în calcul! Ba mai mult, și după moarte, Ponta îți oferă privilegiul de a-l vota (mai ales dacă ești de prin Teleorman!), fără să depui cine știe ce eforturi sau să fie nevoie să te deplasezi la urne. Ia spuneți, ce poate fi mai liniștitor ca asta?
  • (Doar) Ponta mi-a scăzut taxele și mi-a crescut pensia! Așa spune el, iar eu aleg să îl cred, de ce nu aș face-o? Că doar nu umplea el orașele și toți stâlpii cu minciuni, că se laudă că e om de caracter…Păi ce, 1 leu în plus pe lună e nimic? Sau modificarea cotei TVA în funcție de produse, aia nu se pune? Vedeți, Ponta nu minte! Degeaba! Nu minte degeaba, adică. Zice că el mi-a crescut și o să îmi mai crească pensia: dar sunt curios, care pensie? Că locuri de muncă nu sunt… Vedeți, cum să nu votez Ponta, dacă el îmi dă pensie direct fără job? Asta da viață, măi oamenilor!
  • Pentru că nu se ține de cuvânt și pentru că vorbește ca papagalul! E, auzi, cum să fie de rău că vorbește mult și prost? Asta e de bine, știe oricine! Nu așa e peste tot, important e să spui ceva și să o spui tare, decât să taci și să faci bine? Ponta oferă iluzia de putere, alegându-l pe el știi că pui pe cineva care dă din gură cu talent în fruntea țării! Iar gurilor rele care spun că faptele contează nu vorbele, le spun că ei trăiesc pe altă lume, una pe dos. Aici la noi, în România, doar cu vorbe se trăiește, ei nu au aflat asta? Autostrăzile sunt pe hârtie, locurile de muncă și progresul doar la TV (pe Antena 3 mai ales!), iar legile se schimbă încă înainte de a fi adoptate, așa e în țara asta. Iar cu Ponta președinte, am ajunge – și la capitolul acesta – la desăvârșire!
  • Pentru chinezescul covor roșu! N-ați auzit de el? Cum așa? Adică nu știți că Ponta trage spre China și mai mult după ce a pășit mândru pe covorul roșu made in China? Eu de asta aș vota cu el, că omul știe să se descurce: a văzut că vestul îi cam dă în cap cum că omoară democrația, așa că imediat s-a reorientat spre prietenii noștri din est: China, Rusia și cine știe ce-o mai urma. Și cum și așa sunt puțin nostalgic după nenea Ceaușescu, de ce să nu-l votez pe cel care-i calcă cel mai bine pe urme?
  • Pentru că fură pe față, nu se ascunde după deget! Unii zic că-i prost că face asta și că își pierde electoratul, dar mie mi se pare magistral cum gândește atunci când fură. Ponta nu se ascunde, nu încearcă să ofere o logică sau o motivație, el ia ce-i al lui (sau ce nu e, după caz) și cu asta basta. E adevărat, mai cade uneori și încearcă să se justifice aducându-și scuze din astea de își aduc toți, dar cine zice că el e perfect? Oricum, să anihilezi toată România din afara țării punându-i să stea cu orele la cozi ca să voteze, să umpli județele fără turism cu vizitatori într-o singură noapte și să reușești să aduci și morții la vot îți trebuie skill, nu glumă! Și asta zice și viitorul nostru președinte (Doamne’ ajută…să nu!): mă voi chiar credeți că sunt prost să mă gândesc la atâtea? Eu fur voturile și gata, că am nevoie de ele! Dar nu dați cu parul, că sunt de-al vostru, toți furăm…Eh, toate ca toate, dar când a zis-o că e de-al nostru și că ne unește, mi-a mers la inimă, ce să mai!

 

Aș vota și eu cu Ponta, dacă ar avea puțin caracter. Dacă mi-ar dovedi, măcar o singură dată, că nu e un politician ordinar care și-a spus minciunile de atâtea ori încât a ajuns să le creadă chiar și el. Dacă ar știi să facă campanie corectă, fără dezinformări și fără să profite de naivitatea oamenilor. L-aș vota cu drag, dacă l-aș vedea interesat – măcar puțin! – de votul meu, al tânărului român căruia îi pasă de țara lui. Dar nu, Ponta e prea ocupat cu dădăcitul proștilor – pentru că scuzați-mă, dar acesta e electoratul care îl reprezintă – încât să îi mai pese și de noi, de ceilalți, de poporul de mâine. El se mulțumește să fie președinte al unei țări, nu al unor oameni cu capul pe umeri. El – dacă va fi ales – va fi reprezentativ doar pentru o parte de Românie: cea care minte, fură și nu face. Poate de aici și împărțirea pe județe de la primul tur, căci oamenii în vest sunt mai obișnuiți cu munca, decât cu altele.

L-aș vota și eu pe Ponta, dacă el ar fi oricine altcineva, numai Ponta nu! Dar, pentru că nu e, votez cu cel care a rămas, căci nu am de ales. Și, uite așa, domnul de la PSD îmi face decizia pentru turul doi atât de ușoară…

 

P.S: De fapt, nu votez cu unul pentru că nu-l vreau pe celălalt, ci îl aleg pe Iohannis cu toată inima. De ce pe el? Pentru că, dacă oamenii din Sibiu au fost atât de nebuni încât să-i acorde patru mandate consecutive de primar, eu de ce aș face altfel? Cu el la cârmă, Sibiul și-a depășit cu mult condiția și vreau același lucru și pentru România! Cu Ponta la cârmă, a fost și mai vai de noi decât era…

 

12 thoughts on “Aș vota (și eu) cu Ponta!

    Laurentiu said:
    November 10, 2014 at 18:29

    Mi-ar placea sa dau like de mai multe ori acestor gânduri! Sunt atat de revoltat împotriva acestui domn Ponta ce pare sa aibă un singur slogan pentru campania asta, un slogan repetat la unison de toti baronii si politicienii corupți ascunsi in/de PSD: “Nu puteți voi vota, cat putem noi fura”! Trist! Prea trist pentru un popor, o tara care ar fi fost departe (si inca mai poate renaște ) daca ar

      Laurentiu said:
      November 10, 2014 at 18:37

      …daca ar fi renunțat la jugul comunist, daca ar fi deschis ochii! Poate ne trezim măcar in ultimul ceas!
      Am sa merg din nou la vot, chiar daca voi sta, din nou, ore intregi la rand!
      E dreptul meu sa-i doresc României si fratilor mei un Președinte, nu o mascota ce zambeste prietenos comunismului din Răsărit!
      Cred in minuni, chiar si atunci cand minunea înseamnă o noua si (de data aceasta!) adevărată Revoluție!
      Dumnezeu sa binecuvanteze România si poporul român!

        cascadorys responded:
        November 10, 2014 at 22:51

        Sa speram ca o sa fie bine, si ca putem vota mai mult decat pot ei fura!

    valeriu said:
    November 10, 2014 at 21:32

    Si eu votez cu primarul de la Sibiu. Remarc ca a fost ales 4 mandate si ca oamenii din Sibiu nu sunt nebuni daca l-au ales…. cunosc un oraș, Buzau al carui primar este tot de 4 mandate si oamenii chiar sunt nebuni ca il voteaza, pentru ca nu a facut nimic in anii de mandat, pt oraș sau județ…

      cascadorys responded:
      November 10, 2014 at 22:50

      Se pare ca a facut transformari serioase in Sibiu, deci daca si-a condus bine orasul, de ce nu si-ar conduce si tara? Eu sunt increzator…:)

    ivanilici said:
    November 12, 2014 at 13:19

    Of, of, of… Pana aseara si eu voiam sa-l votez. Din varii motive. Dupa prestatia de la Realitatea TV, prost sa fiu daca oi mai pune stampila pe numele lui. Nici cu Ponta nu votez, dar nici cu Iohannis.

      cascadorys responded:
      November 13, 2014 at 11:14

      Eu prefer sa ii ofer un CEC in alb. Am vazut de ce e in stare Ponta, orice ca sa il impiedic sa-si continuie marsaviile!😀

    ivanilici said:
    November 13, 2014 at 14:43

    Sigur, esti liber sa-i oferi un CEC in alb. Doar ca omul e… incompetent. Dupa cum scriam, palaria aceasta e prea mare. Si nu incepe cu marsaviile PSD pentru ca la fiecare iti vin cu cel putin una marca PDL/PNL.😉

      cascadorys responded:
      November 13, 2014 at 15:00

      Eu ma refer la om, nu la partid, ca politica e, prin definitie, murdara, partidul nu prea conteaza. Da, asa da impresia, ca presedintia e prea mult pentru Iohannis, dar mai bine unul mai putin competent, decat unul bazat dar fara pic de principii. Ce-o fi, o fi, o sa vedem. Numai sa nu aud ca o ducem rau, ca o sa sar ca ars!😀

        ivanilici said:
        November 13, 2014 at 15:20

        Hai sa nu ne imbatam cu apa rece si sa nu vorbim doar ca sa ne aflam in treaba: Presedintele nu are prea multe atributii in ce priveste temele fluturate pe la televiziuni, nu e prea responsabil de “traitul bine”. SI sa nu facem referiri la oameni, la calitatea lor umana, pentru ca latura aceasta nu ne este accesibila. Ramane doar sa ii votam in functie de abilitatile necesare functiei pentru care candideaza. Si, dupa cum ai spus, pentru Iohannis e cam prea mult… Pacat, eu aveam alte asteptari.

        cascadorys responded:
        November 13, 2014 at 15:29

        Corect, chiar ma uitam aseara la dezbatere si nu ma prindeam ce e cu intrebarile alea, care nu au nicio legatura cu ce face un presedinte in Romania. Si un ultim lucru: poate ca e prea mult pentru el, dar de unde stim noi ca nu o sa invete si ca nu o sa se ridice la nivelul asteptarilor?

    ivanilici said:
    November 13, 2014 at 15:55

    Pe principiul asta, ca poate sa invete, de ce sa nu alegem pe unul caruia-i curge scuipat din gura acum si care nu e in stare sa lege doua vorbe? Daca era capabil sa invete, nu o comitea de doua ori cu invocarea dupa ureche a unui articol din Constitutie ce facea trimitere la o tema ce-i era draga. Inteleg ca ai dat-o de gard o data, dar s-o mai proptesti si a doua oara in acelasi loc si de fata cu oponentul tau…

Leave a Reply

