Un ultim pas

Posted on


7367658386_eb6246e12c_z

E frig în noapte și suspin
Pe drumuri singur rătăcind.
Nu te găsesc, ca să-mi alin
Din suflet golul șiroind.

Credeam, cândva, că te-am găsit,
Dar, oh!, ce trist mă amăgeam!
Era oricum, doar nu-mplinit
Gândul la care tot visam.

Ai stat puțin să mă asculți,
Dar de văzut, nu m-ai văzut.
Lumina strălucea pe frunți,
Dar dusă-ai fost spre azimut.

Eu căutarea nu mi-o-nchei,
Căci știu că mă aștepți și tu!
C-o fi la munte sau pe chei
Eu n-o să am niciun atu.

Ci, cum mă știi, te voi privi
Și-umil aproape am să stau
S-aștept, sperând că vei veni
Spre mine-n brațe să te iau.

Căci da, prin lume-aș căuta
Oricât de mult, să te găsesc!
Dar niciodată voi putea,
Un ultim pas să irosesc.

Atunci, de tine ține totul,
De vei veni sau nu cu scuze.
E timpul să-ți aduci aportul
Ca un răspuns nu de pe buze.

Nu pot să vreau și pentru tine,
Nu pot să fac și-un ultim pas…
E-un singur mod să fie bine
Și-anume: ție să ți-l las.

Leave a Reply

