De-aș știi c-asculți

Posted on


birds-talking-free-desktop-wallpaper-2560x1600

Ți-aș spune multe, de-aș știi că mă asculți,
Frumos ar fi, pe plaje, să alergăm desculți…
Nevoia-i dar de fapte și nu de vorbe-n vânt
Să ne-ascultăm din șoapte, vorbind niciun cuvânt.

Dar tu n-asculți deloc, iar de vorbit nu-i rost,
Mă-ntreb, din când în când, cum ar fi de n-a fost!?!
Dar tac și eu, neant punându-se-ntre noi
Ca soare cald te-aș vrea, să uit de nori, în doi.

Mai am și eu, din când în când, câte-o scăpare
Așa că, poate, să avem cumva salvare?
Chiar și tu dai -dar rar- câte un semn de bine;
Orice e bun să fie, doar dorul să ne-aline.

De-ai asculta! Atâtea aș avea a spune…
Și tu mi-ai spune alte, de-aș asculta pe bune…
Dar nu știm s-ascultăm, vedem sau să privim!
Și uite-așa trăim: atât să nu pierim.

P.S: Scrisă în așteptarea trenului, Simeria, Marți, 23.09.2014, ora 8:30.

Leave a Reply

