Cum să apar?

Posted on


girl-and-boy

Cum să apar, c-un coș cu flori?
Dar nu mai sunt demult lalele…
Și uite cum se strâng și nori:
Cu ce să vin, de nu cu ele?

Cum să apar, cu ciocolată?
Dar știi, ne vom vedea pe seară…
De n-o să vrei, o s-o fac lată
Și cum o să mă scot eu iară?

Cum să apar, în mâini cu-o casă?
De unde! N-am așa putere…
Și-n plus, tu n-o să cazi în plasă,
Cu-aspecte de-astea, efemere!

Cum o s-apar? Cum știu mai bine,
Cu vers umil și poezie!
Și sper să țină și la tine
Și binișor, măcar, să fie.

Cum o s-apar? Un prăpădit…
Așa cum sunt, s-o zic direct!
Și da, eu știu c-ai intuit
Și nu mai e niciun secret.

Deci am s-apar cumva, necum
Și sper s-apari și tu, să știi!
Și n-o să facem din tot scrum,
Îmi e de-ajuns ca doar să fii…

2 thoughts on “Cum să apar?

    Ada said:
    June 1, 2014 at 12:55

    Sweet and powerful!

    cascadorys responded:
    June 1, 2014 at 18:23

    Mersi!🙂

Leave a Reply

