Astru-ntre astre

Posted on Updated on


tumblr_muol21YtSe1qmf9h4o1_500

Și soarele s-a dus pe altă vale
Și-a luat cu el și vorbele-ale tale…
Gherghinu-i tot aici, nu s-a mutat
Deși eu am plecat, tu l-ai lăsat.

Și cântă greierii puhoi, minune
Și-aduc speranțe albe, gânduri bune.
Iar iarba-i verde crud, liniștitor
Insuflă gând de tine și de dor.

E noapte în curând, dar n-or s-apară stele,
Căci tu mi le-ai furat și ai plecat cu ele.
Așa că plec și eu, să îmi găsesc o lună
Să văd de bine ce-are să îmi spună.

Leave a Reply

