“100 for Children” – Cum o să învăț să alerg pentru alții

Posted on Updated on


just-run

Anul acesta va avea loc prima ediție a ultramaratonului “100 for Children”, iar traseul va fi București-Valea Plopului, Prahova. Cursa are un scop 100% caritabil, organizatorii dorindu-și să strângă cât mai mulți bani pentru a-i folosi la îngrijirea copiilor pe care îi supraveghează. Mai multe detalii despre toată povestea și despre activitatea asociației “Pro Vita” găsiți aici!

Ei bine, Valea Plopului (Valea Screzii, mai exact) este foarte aproape de unde stau, iar evenimentul mi s-a părut foarte potrivit ca să particip. Îmbinarea alergării cu a-i ajuta pe ceilalți m-a făcut să nu stau prea mult pe gânduri și să încerc să dau și eu o mână de ajutor. Împreună cu încă 4 prieteni am format o echipă, urmând ca pe 31 mai să dăm gata toată distanța de 100 km. Și, în plus, o să fie o mare onoare să știm că am alergat la prima ediție a acestei curse. Toate informațiile despre cursă împreună cu traseul se găsesc aici!

Fiind un eveniment caritabil toți participanții acționează ca fundraiseri. Ce înseamnă asta? Ei bine, înseamnă că fiecare alergător are o pagină dedicată pe care se pot face donații. În cazul meu e prima oară când o să fac așa ceva, dar (habar n-am de ce!) sunt optimist că se vor strânge bani.

Pagina mea unde se pot face donații este aceasta, cu mențiunea că poza și numele ei pot fi ignorate.😀 Nu o să vin cu nu știu câte argumente ca să donați, pentru că știu că cine vrea să facă ceva găsește o soluție. Și da, cine nu vrea, găsește o scuză. Așa că e suficient să știți că banii vor fi folosiți integral pentru ca cei mai puțini favorizați de viață să o ducă mai bine: să aibă ce mânca, unde sta, unde lucra etc. De menționat e faptul că Asociația “Pro Vita” are deja în grijă aproximativ 400 de oameni, ceea ce nu e deloc puțin!

Închei cu lucrurile importante:

  1. Aici găsiți pagina unde puteți face donațiile.
  2. Orice sumă contează, nu există “prea puțin” sau “prea mult”.😛
  3. Ajutați-mă să răspândesc vestea: orice share contează. Iar când spun “orice”, chiar mă refer la “orice”. Iar să faci asta nu costă…decât puțină dorință.

Gata! Mulțumesc tuturor pentru implicare!🙂

P.S: Share-urile pot să fie ori la această postare, ori direct la pagina mea de GalantOm!

 

 

Leave a Reply

