Frânturi de gânduri (cu, despre și pentru tine)

Posted on Updated on


6a0120a6b6d001970b012875bd7c17970c-800wi

E April afar’, dar este rece,
Iar timpul trece și tot trece…
Dar el nu zboară c-altădată,
La tine mintea-mi e-ndreptată.

Nu știu de ce, nu știu nici cum,
Dar simt un gol ciudat acum.
În al meu suflet ce-i tot rece
Privirea ta vine și trece.

Ar merge-o ceartă acum, cuvinte
Jucate dur, dar să te-alinte.
Și-am pune-un strop de bunătate
Din a ta vastă plinătate.

Căci știu că-i greu să duci atâta
Și nu-i ușoară deloc lupta!
Ești un frumos, superb Geniu – modest,
Ai și de-o eroină-un rest.

Ma uit pe geam, încă-i lumină…
Ah, stai, nu-erai găină!
Și nu, nici eu nu sunt cocoșul,
Deși sunt, poate, somnorosul.

Așa că stau și-ți mai zic două,
Ca să îmi spui și tu cam nouă.
Căci știu că-ți place s-ai dreptate,
Din zori de zi și până-n noapte.

Dar e frumos, că-s eu de treabă…
Ce-ar fi să-ți dau lumea întreagă?
Dar nu! Mașină, casă, înghețată
Ție-ți ajung, pentru-astă viață!

Om mai vedea, căci timp mai este,
N-avem de ce să trecem peste.
Mi-e somn acum, deși nu-i noapte,
Oare mai vreau vise deșarte?

Oh, măi, multe ți-aș spune!
Bune și rele, rele și bune…
Dar eu aș vrea s-ascult de tine,
Că încă mai țin și la mine!

Dar gata, fie, de-ajuns pentru azi,
Tu-oricum tot în picioare cazi!
Eu nu, al tău talent nu-l am…
Ba bine, poate am un gram!

Cum îți spuneam, eu mă opresc,
Că nu am chef să-te-obosesc…
De-oi fi drăguț, pe viitor
Promit să-ți scriu, de mi-o fi dor!

One thought on “Frânturi de gânduri (cu, despre și pentru tine)

    vladytim said:
    April 15, 2014 at 18:51

    Am o propunere! Un blog cu povestea din spatele blogului/articolelor :p Mie mi-ar place unul😀

Leave a Reply

