Prima mea carte :D

Posted on Updated on


coperta

Săptămâna asta mi-a fost lansată prima mea carte, pe neașteptate, neștiute și negândite. Spun “mi-a fost lansată” pentru că eu nu am avut habar de ea, totul fiind o surpriză ticluită bine de tot. Vlad a fost editorul(și cel care a făcut paginarea, redactarea, a pus PDF-ul pe site etc), iar Bianca a fost cea care s-a ocupat de îndreptarea situațiilor survenite din certurile mele cu Limba Română. Oricum, una peste alta, surpriza a fost maximă!

Să ții o carte în mână, cu numele tău pe copertă, oferă un sentiment unic. Sunt unele experiențe în viață care te marchează total, iar să ai propria ta carte cred că e unul dintre ele (asta dacă nu ești mare scriitor și scoți volumele pe bandă rulantă). Și acum îmi revine în suflet starea de uimire și satisfacție care m-a cuprins atunci când am văzut, pentru prima dată, obiectul cu pricina!

Ce conține cartea?

Nu mai știu de când visez să scriu o carte, de mult de tot, cu siguranță! Doar că e extrem de important să ai ceva de spus atunci când te apuci de scris, nu doar să înșirui cuvinte peste cuvinte. Așa se face că m-am văzut nevoit să aștept ca mai întâi să am despre ce scrie și abia apoi să mă apuc de scris.

Nu mi-a trecut însă prin minte că blogul meu ar putea deveni o carte! Dar i-a trecut lui Vlad, care a luat cam toate postările mele, le-a aranjat pe capitole și le-a trimis la corectat, editând astfel Pășind prin Viață – cartea. Deci, ce conține prima mea carte? Gânduri, pași, dileme, povești, poezii, reflecții, speranțe…din astea. Adică ce am scris pe blog până acum, dar într-o formă coerentă, cu un început, un final, un conținut. Ce să mai spun, are chiar și prefață!

Mai mult decât o carte, un pas înainte!

Nu cred că pot să îmi imaginez câtă muncă a fost depusă pentru ca acest proiect să vadă lumina zilei, dar pot să încerc să înțeleg. Însă pot să le mulțumesc celor care, prin efortul lor, au contribuit la această realizare! Mulțumesc, dragilor!🙂

Cartea de față  înseamnă atât de mult, încât m-aș întinde pe rânduri bune dacă aș începe să enumăr. Pentru că aceasta nu are o atât de mare valoare editorială sau culturală, pe cât o valoare sentimentală! Iar lucrurile de suflet prețuiesc mai mult decât s-ar da pe ele la o primă vedere…

Dar, pentru că de, prin aceasta am făcut un pas înainte, tai de pe lista provocărilor imposibile două rânduri:

Untitled

Cum poți citi cartea?

Așa cum probabil e evident, cartea nu e de vânzare. Nu există niciun motiv pentru care ar fi astfel, nu? Deci, cine vrea să o citească, să o răsfoiască sau doar să vadă cum arată, o găsește aici!

Eu le mulțumesc încă o dată celor care au depus munca din spatele cortinei, au făcut o treabă extraordinară!

Iar pentru feedback și păreri știți unde dați de mine!;)

 

 

9 thoughts on “Prima mea carte :D

    Cum se naşte o carte | Gânduri... said:
    March 28, 2014 at 20:31

    […] Poţi citi mai mult aici. […]

    Altesse (Antonia Bălan) said:
    March 28, 2014 at 20:46

    Este superb! Mi-ar plăcea și mie, astfel că nu am cum să nu te înțeleg! Minunat cadou! Gânduri bune! Antonia B.

      cascadorys responded:
      March 28, 2014 at 21:04

      Da, chiar e superb, superb de tot!:) Multumesc pentru gandurile bune, la fel va doresc si eu!

    Valentina said:
    March 28, 2014 at 22:25

    Buna Bogdan,

    te felicit pentru acest blog !! Multumesc pentru ca existi ! Mult succes in tot ceea ce faci🙂

    Respect!!

    Cu drag, Valentina

    Von meinem iPad gesendet

      cascadorys responded:
      March 29, 2014 at 12:07

      Valentina,
      Multumesc mult pentru cuvintele frumoase!:)
      Numai bine!

    picaturicristaline said:
    March 28, 2014 at 22:51

    Felicitari , la mai multe🙂

      cascadorys responded:
      March 29, 2014 at 12:07

      Multumesc frumos!:)

    distandi said:
    March 29, 2014 at 06:19

    Felicitări ție și celor care au făcut ca visul tău să devină realitate! Sper să îi răsplătești cum se cuvine, cu un nou volum.

      cascadorys responded:
      March 29, 2014 at 12:08

      Multumesc din suflet! Si eu le multumesc si, cine stie, poate ca o sa ii rasplatesc…cu un nou volum!:)

Leave a Reply

