Ce-a fost, a fost

Posted on Updated on


Acum, în ceas târziu de noapte,
Când gândurile-mi sunt departe,
Zic doar atât: de ce nu eu?
Oh! De ai știi cât mi-e de greu…

Dar, de ai știi? Ai știi degeaba
Cum suflă vântul, vara, pleava!
Ce-a fost, a fost, nu va mai fi,
Degeaba curg lacrimi târzii.

Oricum a fost, nu a fost bine
De ce am ascultat de tine?
Da, te-am crezut, că fără grabă
Inima ta-mi va fi întreagă…

Povață:
Când e frumos, și cald, și bine
Să nu zâmbești, ca nu va ține!
Iar când e trist și noapte-afară,
Tu să nu uiți de luna clară!

Leave a Reply

