De ce fetele care citesc sunt de pe altă lume

Posted on Updated on


De când mă știu, știu că mi-a plăcut să citesc. Nu am învățat înainte de a merge la școală, din păcate. Dar cum am prins gustul cărților, nu prea m-am mai oprit. Pur și simplu, lumile descoperite printre rânduri m-au fascinat.

Dar e ceva chiar mai fascinant decât o carte…o carte în mâna unei fete. Nu știu exact de ce, dar fetele care citesc sunt parcă de pe altă lume. Și când spun asta nu mă refer la raritatea lor, ci la calitatea lor. Pur și simplu fetele care citesc lasă pe oricine în urmă!

Ce transmite o fată care citește?

Sunt conștient că trebuie să fie și o doză de subiectivitate la mijloc, dar iată ce cred eu că transmite o fată care citește celor din jurul ei:

  • Sunt inteligentă, așa că ai grijă cu ce replici mă iei. Le recunosc pe cele din cărți și pe cele expirate. La cele de pe net s-ar putea să mai am scăpări, deși mă îndoiesc.
  • Dacă e cazul și vreau, putem discuta despre o mulțime de subiecte, o grămadă de timp. Mă întreb dacă poți să ții pasul.
  • Știu că îți sunt superioară, dar nu o să ți-o arăt niciodată. E mai bine pentru amândoi.
  • Mă pasionează noul și necunoscutul. Mă plictisesc repede și trec de la un lucru la altul cu ușurință. So, fii original!
  • Sunt o fire curioasă și avidă după cunoaștere. Nu-mi plac ochelarii de cal și îngrădirile; dacă le ești fan, mai bine lasă-mă să citesc în pace.
  • Timpul este o resursă importantă pentru mine…ai grijă să nu mi-l irosești! Te pot da oricând pe o carte bună.
  • Sunt aventurieră și visătoare. Uneori prea visătoare, alteori prea aventurieră. Îmi place de mine în ambele cazuri.

Sunt conștient că am ratat unele aspecte și că altele nu au caracter general. Dar o fată care citește tot (mai) specială va rămâne, pentru foarte mulți băieți. Deși probabil nu îi vor spune cât e de frumoasă, îi vor aprecia inteligența. Iar în timp inteligența rămâne, frumusețea se duce.

O fată îmi spunea că sunt lucruri mai importante la o persoană decât cititul. Și cred că are dreptate. Dacă citești nu înseamnă că defectele de caracter îți devin scuzabile! Doar că ai ceva ce nu se găsește atât de des. Însă greșești dacă te mulțumești doar cu atât.

Zilele astea am văzut un video pe tema asta, unul șmecher tare. Iată-l mai jos:

 

Leave a Reply

