Scrisoare catre 2012

Posted on Updated on


Draga 2012,

Ai venit si tu ca toti predecesorii tai, cu multe sperante si promisiune de mai bine. M-ai facut sa cred ca o sa imi fie mai bine cu tine decat mi-a fost cu 2011. Mi-ai promis realizari marete, aventuri de neuitat si asteptari implinite. Si te-am crezut. Cel putin pentru un timp. Vedeam deja viata cu tine numai in roz. Ma vedeam un fel de erou contemporan, iar tu erai cel care imi pazea spatele. Si, pentru un timp, chiar asa a fost. Planurile pe care ni le-am facut impreuna pareau foarte realizabile. Nu ne dadeam inapoi de la a munci din greu pentru a obtine ceea ce voiam. Si, desi nu de putine ori ne prabuseam dorind sa renuntam, nu o faceam, ci ne ridicam mai puternici. Pacat ca nu a durat mult. 

Dupa miracolul de “3 zile” s-a asternut si peste noi praful rutinei. Parca semanai cu 2011 mai mult decat credeam. Tot cu entuziasm, promisiuni si realizari ma vrajise si el. Tot bine a fost si cu el la inceput. Dar mai apoi si-a dat arama pe fata. Speram, din tot sufletul, ca tu sa fii altfel! Speram ca miracolul sa dureze! Speram ca tot ceea ce visasem pentru mine, pentru noi sa devina realitate! Dar zilele treceau si, asa cum ti-am zis, semanai tot mai tare cu 2011. Entuziasmul tau contagios parca s-a risipit fara urma. Visurile nu mai pareau asa realizabile, iar planurile nu se indeplineau deloc de la sine. Parca visul de anul trecut il traiam iar. Si incepuse atat de frumos…

Stii, imi promisesem ca voi fi altfel cu tine. Imi spuneam ca pentru tine voi lupta. De fapt, speram sa luptam impreuna, pentru noi. Dar cred ca am fost singurul care a luptat. Si, asa cum era de asteptat, rezultatele nu prea aveau de unde sa apara. Da, o sa imi amintesti cat de bine si frumos era totul la inceput…si stii ca ai dreptate! Si imi pare rau ca nu a tinut. Poate asa mai economiseam si eu din sperante si nu le investeam pe toate in tine. Nici linistea pe care credeam ca o sa mi-o aduci nu ai adus-o. De siguranta nici nu mai pomenesc. De optimism, de valori sau de reusite ce sa-ti mai spun? Ai avea tupeu mare sa zici ca mi le-ai daruit! Si stiai cat de mult mi le doream…

Dar…in fine. Stiam amandoi ca nu are cum sa dureze mai mult de un an. Imi pare rau insa ca nu am profitat la maxim. Dar stiu ca a fost si vina mea. Si eu spusesem ca imi voi face partea. Ca voi munci, voi lupta si nu voi dormi ca lucrurile sa mearga. Dar, asa cum aminteam, exceptand cele “3 zile” de miracol, nu am facut aproape nimic in acest sens. Ma mai intalneam cu motivatia din cand in cand si atunci stii ca lucrurile mergeau putin mai bine. Dar doar pentru putin timp.

Draga 2012, eu zic ca e timpul sa ne despartim. Desi lucrurile nu mai merg de mult intre noi, am continuat sa speram. Fara prea multe rezultate insa, asa ca e timpul sa pleci. Nu mai putem trai impreuna tinand cont de situatia dintre noi. Si…ca sa fiu sincer cu tine, am deja un alt prieten. Il cheama 2013 si urmeaza sa vina la mine de saptamana viitoare. Se pare ca lucrurile vor merge bine intre noi. Mai bine decat au mers cu tine. Pare mai serios, mai pus pe treaba, mai de baza. Nu ne-am facut inca planuri, dar avem timp si pentru asta. Adica, avem noi niste idei, dar ramane de vazut.

Sper ca nu te simti ranit. Dar stii cum se spune:”Nu plange pentru ca s-a terminat, ci zambeste pentru ca s-a intamplat!”. Oricum a fost…a fost. Si nu trebuie sa ramanem sclavii trecutului. Crede-ma ca iti doresc, la fel cum imi doresc si mie, o viata mai buna. Sper sa gasesti pe cineva sa te faca fericit. Eu nu puteam fii prietenul de care aveai nevoie…Privesc in viitor si sper ca sa fie mai bine. Sper ca intre mine si 2013 sa se lege lucrurile. Desi privesc cu nostalgie la momentele placute petrecute cu tine, as minti daca ti-as spune ca imi pare rau ca pleci. Si sper din tot sufletul ca sentimentul e reciproc.

Inchei acum multumindu-ti pentru momentele de vis, pentru planurile realizate si pentru sperantele implinite. Dar , desi stric toata multumirea, iti amintesc si ce se intampla in afara acestor clipe placute. De fapt, nu-ti mai amintesc, aminteste-ti tu! De fapt lasa… Te rog, roaga-te pentru mine ca si cu 2013 sa-mi fie macar la fel de bine cum mi-a fost cu tine…

Ai grija de tine si succes in toate!

Cu pretuire, 

Al tau fost prieten.

2 thoughts on “Scrisoare catre 2012

    Slavitescu said:
    December 28, 2012 at 15:38

    Foarte frumos, Bogdan. Ai toata aprecierea mea

      cascadorys responded:
      December 28, 2012 at 15:40

      Multumesc, Sebi:)!

Leave a Reply

