Provocari(le mele) Imposibile

Posted on Updated on


Inspirat de Adrian Soare mi-am scris si eu cateva din lucrurile “imposibile” pe care vreau sa le fac posibile. Iata cateva:

  • Vizitez 10 tari in 10 zile
  • Turul Elvetiei pe bicicleta
  •  Foto-Safari in Savana Africana
  •  Pedalat 500 km
  • 1000 de euro pe luna venit lunar
  •  Sa scriu minim 3 carti
  • Sa vorbesc in fata a 1000 de persoane
  • 50000 de vizite totalizate pe blog
  •  Sar cu parasuta
  • Bunjee-jumping de pe un pod/ in Taipei
  • Rafting

Le poti citi integral aici.

Intocmirea acestei liste a fost un exercitiu mult mai solicitant decat ma asteptam. Am tras concluzia ca, uneori, e greu si sa visezi!😀 Cand imi trecea vreo idee prin minte, eram tentat sa nu o scriu, deoarece parea chiar imposibila. Sunt sigur ca pe unele din acest motiv nu le-am trecut, dar sper ca pe viitor sa le adaug. Scopul nu este ca se le indeplinesc pe toate, ci sa incerc sa le realizez pe toate. Deci, succes mie si numai bine tie!🙂

Leave a Reply

