Nu am curaj

Posted on


1.      Nu am curaj să cred, să sper

Nu am curaj să fiu de fier.

Nu am curaj să lupt să stau,

Nu am curaj să fac ce vreau.

 

 2.      Nu am curaj nici să trăiesc;

Nu am curaj să prețuiesc.

Nu am curaj să mai visez,

Nu am curaj să dezertez.

 

 3.      Nu am curaj să mai gândesc.

Nu am curaj să te privesc.

Nu am curaj să plec, să fug;

Nu am curaj să te alung.

 

 4.      Nu am curaj să merg pe drum,

Nu am curaj să nasc din scrum.

Nu am curaj să sar în gol,

Nu am curaj să plec în zbor.

 

 5.      Nu am curaj să fiu schimbare

Nu am curaj să-mi cer iertare.

Nu am curaj să te aștept,

Nu am curaj să te iubesc.

 

 6.      Îmi fac curaj! Să fac ce vreau,

Să spun ce simt, ce dau, ce iau.

Îmi fac curaj să prețuiesc,

Îmi fac curaj și să iubesc.

 

 7.      Îmi fac curaj să și visez.

Să sper, să cred, să aiurez!

S-alerg, să mă opresc, să zbor,

Și să privesc în sus, spre nor.

 

Leave a Reply

