Te caut în toate

Posted on Updated on


Te caut în soare, în zare, în nori

Mă uit după tine, te caut prin ploi.

Te caut în viscol și-n fulgi albi de nea,

Îmi bântuie gândul imaginea ta.

 

Te caut în noapte, te caut și-n zi.

Știu că exiști, exiști de n-ai fi…

Te caut în beznă, în ceață și fum,

Te văd în lumina ascunsă în scrum.

 

Te caut în oameni, în fluturi și flori.

Privirea-mi lovită de-atâtea culori

Te caută iarăși și iară și poate cândva

Se va lovi de senină si caldă imaginea ta.

 

Te caut în nimeni, te caut în toți.

Mă uit după tine: parcă vii – nu mai poți.

Am să te văd într-o zi și-atunci o să știu

De ce nu-i devreme, de ce nu-i târziu.

Leave a Reply

