5 aspecte si o cioara in mana (fiecaruia)

Posted on


Imediat dupa ce am terminat o discutie cu un prieten mi-a venit in minte o carte pe care ar fi trebuit sa i-o recomand. Si am gandit despre ea ca este extraordinara. Insa nu am terminat-o inca!De fapt, de abia am inceput-o! Si m-am intrebat atunci de ce imi pierd vremea cu alte prostii, cand stiu sigur ca daca as citi si reciti acea carte as avea numai – dar numai – de castigat.

Mi-am amintit si de o prezentare la care am fost cu ceva timp in urma sustinuta de Lorand Soares. Printre altele, a lansat o provocare care merita amintita in contexul de fata. Totul consta in a-ti alege 5 lucruri, care sti ca iti vor aduce succesul in viata (prin succes intelegand fiecare ce anume doreste) si in a le realiza zilnic. Indiferent daca afara ploua, daca esti trist sau nu ai timp. 5 lucruri esentiale pentru succesul personal, realizate zilnic. Desi la inceput totul e simplu, pe parcurs lucrurile se cam complica. Dar chiar cred ca 5 lucruri puse in aplicare cu constinciozitate garanteaza reusita!

Problema cu noi, oamenii, este ca ne multumim cu cioara din mana, cand am putea avea vulturul de pe piscuri.

Leave a Reply

