Tu ce nu vrei de la viata?

Posted on


Robert Kiyosaki spune intr-una din cartile sale ca viata fiecaruia este construita in jurul a doua aspecte: ceea ce isi doreste cineva si ceea ce nu isi doreste. Azi mi-au trecut prin cap cateva lucruri pe care nu vreau sa le fac in viata. Iata-le, pe scurt, si intr-o ordine aleatorie:

  1. Nu vreau sa lucrez pentru altcineva.
  2. Nu concep o slujba/viata rutinizata.
  3. Nu vreau sa  imi doresc ceva si sa nu-l pot avea. (Sa nu exageram – ceea ce vreau sa spun e ca nu vreau sa fiu dependent financiar de nimeni).
  4. Nu vreau ca viitoarea mea familie sa fie sacrificata in favoarea muncii, de orice fel ar fi aceasta ( munca:D ).
  5. Nu vreau sa zic niciodata “Nu imi pot permite”.
  6. (Nu vreau sa fiu programator, sau ceva de genul.)
  7. Nu vreau sa zic niciodata “Nu pot!”.
  8. Nu vreau sa am firma sau ceva de genul – munca este coplesitoare!
  9. Nu vreau sa fac parte din marea masa a populatiei! (sa ma diferentiez prin ceva bun, normal)
  10. Nu vreau sa aud de nu stiu ce nevoie a cuiva si sa fiu cu mainile legate, desi imi doresc total sa intervin.

Si as mai putea adauga cateva chestii in lista. Probabil ca multora  aceste aspecte li se par puerile, neimportante, egoiste, etc. Ceea ce este important insa este faptul ca ele ma ajuta sa ma orientez in viata (este adevarat ca ele trebuie sa fie insotite si de lista cu “asta vreau”, dar despre asta alta data. Oricum, ai prins ideea😉 !). Nu conteaza ce apare pe lista mea! Conteaza ca tu sa iti intocmesti propria lista, iar apoi sa actionezi conform ei. Este surprinzator dar, desi ai impresia ca nu conteaza asa mult, vei ramane uimit de cat de mult te ajuta o astfel de lista. Este ca si  cu un semn rau: cand il vezi, te indepartezi cat mai repede.

Ce mai astepti? Inca esti in fata PC-ului? Eu zic sa iei repede ceva de scris si sa te apuci de treaba!

Leave a Reply

