Ca la 20 de ani

Posted on Updated on


Se spune ca ieri am implinit 20 de ani, dar inca ma indoiesc de asta…

Cum a fost?

Am primit 2 telefoane, 3 sms-uri, 3 mesaje pe mess. Facebook-ul a fost primul de departe, cu peste 130 de urari, iar face-to-face a fost pe locul secund, dar mult in urma.

Am primit chiar si un “La multi ani!” pe credit.

Am primit si un cadou, pe care sigur nu am cum sa-l uit: un “1” (Si cand spun “1”, chiar ma refer la nota 1!), primul din viata. (Halal inceput de 20:D ).

Concluzie: multumesc fiecaruia pentru urari!

P.S: Am fost uimit de cat de dependenti am ajuns de Facebook – desi existau persoane care puteau sa foloseasca telefonul (Ar fi dat iluzia de mai multa apropiere).

Si inca ceva: e atat de rau sa ai asteptari! Au fost persoane care nu si-au amintit…Dar au fost si persoane care au aflat, desi nu ma asteptam. Deci, se compenseaza!

2 thoughts on “Ca la 20 de ani

    r3ply said:
    March 22, 2012 at 22:19

    Si un mesaj era de la operatorul de telefonie … iar altul de la banca …. clar :))

      cascadorys responded:
      March 22, 2012 at 23:04

      :)) tare!!!dar nu. pe alea nu le-am pus la numaratoare:P

Leave a Reply

