Soare, suflet si zapada

Posted on Updated on


“Cateodata ai face orice altceva, dar numai nu ceea ce faci deja…”

Asta mi-a venit sa pun ca status pe messenger. Parca zi m-a lovit iar melancolia; poate de la faptul ca ma asteptam la o zi de primavara, dar am avut parte de o ultima rabufnire (sper) a iernii. Insa a fost placut sa mai simti, pentru ultima data, sclipirea zapezii proaspete in ochi. Si copacii erau chiar frumosi…

Insa in mintea mea era o furtuna serioasa; de fapt, asa este de mult. Dar m-am obisnuit ca sa arat ca totul e bine, mult mai bine decat pare. Daca asa face toata lumea, eu de ce sa fac altfel? Ne-am obisnuit sa ne creem masti pe care sa le purtam in diferite ocazii.Ma intreb daca macar noi mai stim cum suntem, de fapt… 

Intotdeauna am visat. Si am sperat ca visele vor si deveni realitate. Dar parca pe clipa ce trece visele devin mai pale, iar realitatea mai crunta. Visezi, incerci, te lupti…degeaba. Nu stii ce sa alegi, cum sa alege, ce sa nu alegi. Si de fiecare data cand faci alegeri, te gandesti cat de buna ar fi fost o alta…Stii ce nu vrei sa faci, dar, din pacate, nu stii ceea ce vrei sa faci.  Parca situatie mai trista nu exista…

Oricum, primavara a venit, cel putin in calendar, si o sa vina si in lume. Din pacate, soarele ce va veni nu va avea taria sa incalzeasca si suflete. Nici pe al meu, nici pe altora. Dar pana la soare, sa ne bucuram de zapada. Pentru ca si zapada e draguta…  

One thought on “Soare, suflet si zapada

    Lavi H. said:
    March 3, 2012 at 11:55

    “Ne-am obisnuit sa ne creem masti pe care sa le purtam in diferite ocazii.Ma intreb daca macar noi mai stim cum suntem, de fapt… ”
    bine ai zis.

    intotdeauna vor exista fel si fel de alegeri si poate nu mereu vom elege ceva bun dar important este sa putem sa ne corectam.

Leave a Reply

