Dileme recente

Posted on


De mult timp spun ca vreau sa imi mai iau timp sa mai scriu si eu ceva nou…Se pare insa ca dorinta nu a fost asa de mare, pentru ca am tot amanat. Iar apoi, cand a venit dorinta, a plecat subiectul. Prea trist…Am inceput insa sa scriu si mi-a venit si o idee: o sa spun cateva cuvinte despre cateva aspecte care m-au uimit in ultimul timp.

  1. Primul a fost reactia fanilor si a lui Becali la adresa lui Tatarusanu; desi nu am vazut meciul, inclin sa ii tin partea portarului. Stiu ca este un om de valoare, iar o greseala nu poate sterge asta; faptul ca patronul si multi altii nu inteleg asta e problema lor. Insa eu nu am sa inteleg de ce in lumea noastra se merge atat de mult pe pedepsirea greselilor; acestea sunt, pana la urma cei mai buni profesori. In plus, nu exista persoana care sa nu greseasca,  iar acela ar trebui sa fie momentul in care sa i se intinda cele mai multe maini, nu sa i se dea in cap. Imi amintesc de o metoda de evaluare din liceu, care transpune foarte bine mentalitatea societatii si, implicit, a noastra: daca stii raspunsul nu primesti nimic, daca nu stii iei doi. (Asa ne evaluau unii profesori din cand in cand).
  2. Alta dilema: de ce atat de multi oameni nu gandesc. Am avut ocazia sa realizez cat de multi oameni nu gandesc pe lumea asta. Avea dreptate Ford cand a spus:”Sa gandesti e munca cea mai grea, poate de aceea putini se si incumeta sa o faca.”
  3. A treia chestie care m-a marcat a fost egosimul si lipsa de bun-simt a unor oameni. Se spune ca nu e bine sa ai asteptari de la ceilalti, si se spune bine. Insa tot am ramas surprins de cat de putin conteaza starea de bine a celorlalti, in comparatie cu a ta; daca mie mi-e bine, ce ma mai intereseaza de tine?
  4. Am realizat cat de multe vreau de la viata. Sper sa am si taria de caracter si vointa sa lupt pentru a le obtine. Ma tem ca nu o sa reusesc…
  5. Mi-am dat seama (aspectul asta e de acum cateva secunde:D ) ca am trecut pe langa atat de multe lectii saptamana asta, fara sa imi dau seama. Sper ca pe viitor ochii mei sa stea mai deschisi si mintea sa-mi fie mai receptiva!

Si sa lansez si o provocare (asa, de sfarsit de post): saptamana care urmeaza incearca sa fii atent la tot ce se intampla in jur si extrage lectiile care ti se potrivesc. Vei fii uimit cat poti sa cresti, prin simpla trecere prin viata…

 

Leave a Reply

