A fost…2011

Posted on Updated on


Iata ca si sfarsitul lui 2011 a dat peste tot si toate si deci si peste mine. Si, desi banuiesc ca mai toti isi intorc ochii spre ceea ce a trecut, nu stiu daca banuiala mea este conforma realitatii. Dar eu unul mi-am mai intors cate putin ochii spre 2011 si am ajuns la cate o concluzie. 

De fapt, concluziile au fost mai multe, si tare am impresia ca unele ma asteapta in viitor. Mi-e teama ca unele lectii din anul ce a trecut nu le voi invata niciodata. E incredibil insa prin cate lucruri poti trece pe parcursul unui an; cate persoane cunosti, cate persoane le uiti (cate uita ele de tine), cate decizii esti obligat sa iei, cate bune, cate proaste…Cate necunoscute apar in ecuatiile vietii, chiar daca le rezolvi din greu…

Si m-am intrebat cam ce am realizat eu anul acesta. Si iata cam la ce raspunsuri am ajuns. Am terminat si eu liceul (ca tot omul,nu? ) si am reusit sa iau si BAC-ul (cu o nota buna, spun unii, cu o nota bunicica, spun eu). Am intrat si la facultate, dar din pacate la o facultate care (inca) nu-mi place si care imi da mari batai de cap. (O sa-mi treaca, doar de asta s-a inventat fasconalul,nu?) Ce-am mai facut? A, da! In 2011 am intrat cu bani pe bursa si tot in 2011 am pierdut o parte buna din ei. In 2011 am cunoscut o persoana speciala, care m-a invatat ca iluziile pot deveni uneori atat de reale…Tot in acest an am cunoscut o multime de alti oameni; la facultate, la Amicus, pe strada, prin timp; care mai de care mai interesanti si mai speciali. Asa…am vizitat Turcia, desi nu era neaparat un vis de-al meu, si nu am regretat. Am vazut “Lacul Vulturilor”…si de cand voiam sa-l vad! Iar pe partea de dezvoltare personala: mi-am luat mai multe carti, dar nu mi-am mai facut timp sa le citesc; mi-am promis o multime de lucruri, dar prea putine le-am indeplinit; am gandit mult dar am facut putin. Asta asa, ca sa vorbesc codat – si pentru altii, si pentru mine.

Si probabil ca si anul care vine va fi la fel. Asta daca nu cumva va fi si mai rau. Cu decizii mai greu de luat, cu implicatii mai adanci si cu repercursiuni mai dure. Cu mai multe necunoscute si cu mai putine ecuatii rezolvate.  Cu mai multa nevoie de schimbare si cu mai multe riscuri de asumat. Cu nevoie de mult curaj si atitudine. Cu stapanire de sine si disciplina. Cu rabdare, toleranta si iubire. Va fi un an cu de toate!

P.S: Anul tau vechi cum a fost? Anul tau nou cum va fi? 

Leave a Reply

