Egoism

Posted on Updated on


Nu pot sa nu ma intreb uneori cum de exista atat de mult egoism in unii oameni…si atat de multe nesimtire. Si nu pot sa nu ma intreb, cand vad aceste lucruri la altii, daca si la mine sunt (cel putin) la fel de evidente. Si imi place sa cred ca nu. (😀 Stiu cat de mult o dau in bara!😦 )

E atat de frustrant cand vezi ca oamenilor nu le pasa decat de ei. Daca lor le e bine, daca ei au tot ceea ce isi doresc, daca lucrurile ies asa cum vor ei, lumea este cea mai frumoasa. Dar sa faci cumva altfel. Sa spui altfel. Sa asculti altfel.

In seara asta am ajuns la o concluzie: egoismul este o atitudine. Egoismul nu se rezuma la a nu da din ce-i al tau, ci la a lua din ce nu-i al tau. A lua din timp, din liniste, din orice. Si poate ca pare exagerat, dar eu asta am simtit. Adica, sa fim seriosi, nu cel mai tare deranjeaza faptul ca tu nu imi dai lucrul tau (e lucrul tau, deci ai dreptul sa-l dai sau nu), ci  ma deranjeaza ca tu mi-l iei pe al meu! Si cand spun ‘lucru’ nu ma refer strict la lucruri ci la orice…timp, liniste, spatiu.

Gata cu vorba! Dar nu vreau sa uit: Egoismul este o atitudine!

Leave a Reply

