Sunt sigur ca exista!

Posted on


Astazi mi-a fost rusine de…mine. De cand am inceput facultatea nu am facut mare lucru, in afara de a ma plange. Nu zic ca nu am avut (inca am) motive. Dar asta deja suna a scuza. Ceea ce m-a facut sa-mi fie rusine a fost o discutie cu un coleg de grupa. De ceva timp voiam sa intru cu el in vorba si azi mi-am creat ocazia. Am ramas surprins de seninatatea lui si de perseverenta care il caracteriza. Desi nu am apucat sa vorbesc mult, am discutat destul de mult timp ca sa ma simt rusinat. Desi a terminat de 6 ani liceul si este a doua oara cand  este la Automatica, nu a dat inapoi. Si asta si cu un serviciu pe cap. Cand imi povestea, nu puteam sa nu observ contrastul care devenea din ce in ce mai evident, si sa ma simt nu foarte confortabil. Nu conta ca habar nu are de programare, ca a terminat un liceu cu profil tehnic, ca nu a facut nici fizica, nici mate in liceu, decat la nivel de F2, respectiv M2, sau ca este la taxa. Nici urma de plangere sau descurajare pe el. Si, nici macar nu se plangea de timp!

Iar eu, cu liceu terminat acum cateva luni, profil matematica-informatica, fara alte preocupari pe cap in afara de a invata, m-am tot plans. Ca e greu, ca trebuie muncit, este adevarat. Dar asta nu justifica plangerile.

Asa ca m-am decis: oricat ar fi de greu, de urat, sau in orice alt fel, nu voi renunta. Voi merge mai departe, imi voi folosi timpul si abilitatile, voi termina facultatea (fara restante)…fara sa ma plang. Nu voi mai uita ca lucrurile pot sa stea si mai rau.

P.S:Data viitoare cand vei fi pus in situatia de a te plange, alege sa te gandesti la cei care o duc mai rau ca tine! Fii sigur ca exista!

Leave a Reply

