I have a dream…

Posted on


“Am un vis…” spunea Martin Luther King…si cred ca era fericit. Fericit pentru ca stia ca a luptat pentru visul sau si pentru ca intrevedea implinirea acelui vis. Eu am mai multe visuri. Dar si mai multe am avut, dar le-am pierdut. Si mi-e teama sa nu le pierd si pe cele care mi-au mai ramas…Parca tot inaintand in viata pierzi din visuri, pe drum. Nu stiu daca timpul le face sa para mai putin realizabile, sau ceilalti, sau maturitatea, sau…Nu stiu. Stiu insa cate as vrea sa realizez! Si, desi incerc sa-mi mentin aceste visuri treze, simt cum se sting, usor, usor. Ma uit la unii copii…”Eu ma voi face aviator”…”Vreau sa fiu medic”…Iar cand devin mari se multumesc eventual, cu mai putin: sofer, asistent (asta in cazurile fericite). Unde este dorinta si pasiunea din ochii lor, de odinioara? Unde s-a dus? Probabil acolo unde s-a dus si a mea. De ce atatia renunta la visul lor?…

“Am mai mult de un vis”…si vreau sa lupt pentru fiecare dintre ele. Iar pe cele pierdute, le voi regasi. Nu voi lasa ca timpul sa faca din visurile mele ce a facut cu ale altora. Nu ma voi lasa sters, in lupta cu viata. Da, am un vis: Sa-mi indeplinesc toate visurile…Asa sa-mi ajute Dumnezeu! 

3 thoughts on “I have a dream…

    Off said:
    June 25, 2011 at 21:40

    De ce ne pierdem visurile pe drum? Pentru ca noi insine ne schimbam, si astfel ni se schimba si prioritatile.

    Lavinia said:
    August 22, 2011 at 23:24

    Off are dreptate, insa daca ne dorim cu adevarat ca acel vis sa se indeplineasca si luptam pana la capat putem reusi.Nu cred ca ne pierdem vis, ci ii dam noi insine drumul, poate din cauza ca ne pierdem increderea, sau poate ca asa trebuie sa fie.

    Imi place incheierea, dar cateodata se mai intampla ca acele visuri ale noastre sa nu fie exact cele de care avem nevoie si atunci e mai bine sa renuntam la ele.

      cascadorys responded:
      August 23, 2011 at 09:50

      Atunci cand ii dam noi drumul este situatia si mai grava…Iar referitor la visurile de care nu avem nevoie, ai dreptate.

Leave a Reply

