Idei straine…intr-un fel!

Posted on Updated on


Ce iti e si cu oamenii astia…si mai ales cu mine! Aseara aveam o gramada de idei pe care sa le abordez(nu stiu daca se punea problema de ‘unele mai bune ca altele’), dar nu aveam timp disponibil. Astazi, cand am facut rost de timp, am ramas fara idei. Si sunt sigur ca nu am facut nicio afacere: n-am dat ideile pe ceva timp liber. Dar, fiindca voiam sa postez totusi, am ales sa scriu cate ceva din ce spun altii. Oricum, spun lucrurilor mai bine decat as face-o eu…(Imi) Promit ca voi posta si de-ale mele pe viitor (apropiat, sper)…

“Nu-i nevoie sa fii mare ca sa incepi, dar trebuie sa incepi ca sa fii mare.”     – Joe Sabarh

“Succesul este inotdeauna temporar. Cand s-a spus si s-a facut totul, nu iti mai ramane decat caracterul.”     – Vince Gill    

“Una dintre definitiile nebuniei este sa crezi ca poti continua sa faci ceva ce ai facut si sa obtii alte rezultate.”     – Zig Ziglar

“Nu poti cere iubire si loialitate; acestea trebuie cucerite.”     – Zig Ziglar

“Poti castiga mai multi bani, dar cand pierzi timp il pierzi pentru totdeauna.”     – Zig Ziglar

“Oamenii nu fac un lucru pentru ca asa e drept. Il fac pentru ca asa simt ei ca e drept.”     – Zig Ziglar

“Disciplina cantareste cateva grame; dar regretele cantaresc tone.”     – Jhoon Rhel 

 “Este mai bine sa gresim incercand prea mult decat renuntand prea repede.”     – Steven Scott

“Perseverenta nu inseamna sa incercam acelasi lucru iar si iar pana cand reusim; dimpotriva, inseamna sa incercam o multitudine de abordari diferite pana cand o gasim pe cea corecta.”     – Steven Scott

“Exista doua feluri de oameni pe lume: cei care fac si cei care ar putea sa faca.”     – John Maxwell 

Leave a Reply

