Singur pe lume

Posted on Updated on


Motivul pentru care scriu acum nu este acela ca, de cand am lipsit de pe blog, idei s-au strans atat de multe, ci tocmai invers: pentru ca nu am mai scris de mult. Timpul stiu ca ma preseaza, asa ca intru in subiect.

Vreau sa relatez ceva…interesant, zic eu. Cei din Bucuresti stiu ca in RATB ai parte de cele mai multe surprize. Ei bine, am vazut si eu azi ceva inedit. Sa spun si ce anume. Este vorba despre un barbat, cam de 40 de ani, care isi vedea linistit de treaba lui, stand pe un scaun. Pe langa asemanarea uimitoare cu un foarte cunoscut personaj de film, ceea ce mi-a atras atentia a fost faptul ca vorbea…singur. Da, chiar vorbea singur! (M-am asigurat ca nu il asculta nimeni, inainte de a trage concluzia aceasta.) Poate ca tie nu ti se pare nimic ciudat; poate ca uneori ti se si intampla. Mie insa mi s-a parut. Si m-a facut sa-mi pun si niste intrebari(de parca nu aveam capul plin cu asa ceva). Oare de ce vorbeste singur? De ce priveste pe geam, pierdut, iar apoi se intoarce pentru a comunica ceva, nimanui? Este chiar atat de singur? Sa nu aiba oare pe nimeni? Se poate ca aceste ganduri sa nu aiba nicio legatura cu realitatea, dar totusi, daca tot am ajuns aici, hai sa te intreb ceva: cand te-ai oprit ultima data din rutina de zi cu zi pentru a reobserva cat de fericit esti pentru ca ai prieteni? Poate ca nu esti tipul popular cu jumatate de scoala in jurul tau si nici angajatul pe care il admira toata compania. Dar refuz sa cred ca esti singur. Atat de singur. Cand ti-ai facut timp sa te duci la prietenii tai si sa le multumesti pentru ca iti sunt aproape? Cand ai facut ultimul gest frumos pentru ei? Nu-ti mai amintesti, asa-i? Eu unul o fac cu greu…din pacate…Dar vreau ca lucrurile sa fie altfel. Asa ca am decis. O sa ma autoprovoc sa-i fac pe cei din jurul meu sa se simta pretuiti. Poate prin gesturi mici, nesemnificative, sterse. Dar gesturi care sa le aminteasca ca sunt importanti. Imi dai voie sa te provoc si pe tine?

Si, daca chiar crezi ca nu ai pe nimeni, vreau sa nu uiti ca exista Cineva care vrea sa-ti fie cel mai bun prieten. Trebuie doar sa Il lasi. Nu stiu cum iti va deveni apropiat, dar El stie asta. Si vrea asta. Lasa-L pe Isus sa-ti intre in viata, iar apoi lasa recunostinta si aprecierea sa curga din al tau suflet. Sa-i inunde pe toti, dar mai ales pe prieteni. Accepti provocarea?…

Leave a Reply

