Draga jurnale…

Posted on Updated on


Draga jurnale,

Iata ca si azi a fost o zi din aceea. Copiii din sat, dintre care pe unii inca ii mai consideram prieteni, din nou m-au lasat pe dinafara. Sti tu, a fost ca saptamana trecuta, doar ca de asta data s-au hotarat sa plece in afara satului. Unde anume, nu am stiut initial, dar mai apoi am aflat ca voiau sa mearga in asa-zisa “Poiana a Biruintei”, sa se bucure de tot ceea ce natura dezvaluia, in aceasta zi calduta de toamna. De mine, iar au uitat. De mine iar au uitat. De fapt, cred ca inca ma mint singur; nu au uitat, dar prezenta mea ii cam incomodeaza. De ce, nu imi pot da seama. Poate datorita felului meu de a fi, de a vorbi, de a ma purta. Poate pentru ca nu pot sa fiu atat de amuzant, de deschis, de interesant. Nu stiu, dar ei stiu; si nu vor sa mi-o spuna; poate ca m-as schimba, sau, poate ca nu…
………………………………………………………………………………………………
Scuze pentru ca te-am lasat putin deoparte, dar m-a strigat cineva. Si am crezut ca poate este unul dintre copii; dar nu, era doar mama.
………………………………………………………………………………………………
Intorcandu-ma la ceea ce nu as vrea sa ma intorc, trebuie sa-ti spun ca nu stiu ce sa fac. Cand au nevoie de ceva ajutor, imediat isi amintesc de existenta mea. Dar, in rest, la distractie si la joaca, devin invizibil pentru ei. Chiar si unii dintre ei, pe care ii credeam putin mai apropiati, ma uita. E adevarat, ca a fost unul, care si-a amintit putin de mine, dar…?
Of, jurnalule, habar nu ai tu de ceea ce se intampla in sufletul meu! Nici eu nu cred ca mai, dar asta nu cred ca are vreo importanta pentru cineva…

Leave a Reply

