Cateva fagaduinte din partea Tatalui…

Posted on


Max Lucado spune in cartea sa ,”El a ales piroanele”, ca Isus ne-a dat cateva fagaduinte interesante prin “cadourile” crucii:

1.Fagaduinta lui Dumnezeu din scuiparile soldatilor:”Am sa suport si partea ta intunecata.”

2.Fagaduinta lui Dumnezeu din coroana de spini:”Te-am iubit indeajuns incat sa ma identific cu tine.”

3.Fagaduinta lui Dumnezeu din piroane:”Te iert.”

4.Fagaduinta lui Dumnezeu din inscriptia de deasupra crucii:”Am sa-ti vorbesc pe limba ta.”

5.Fagaduinta lui Dumnezeu din cele doua cruci:”Am sa te las pe tine sa alegi.”

6.Fagaduinta lui Dumnezeu din calea suferintelor:”Nu te voi abandona.”

7.Fagaduinta lui Dumnezeu din vesmant:”Am sa-ti dau haina Mea.”

8.Fagaduinta lui Dumnezeu din trupul sfasiat:”Te invit in prezenta Mea.”

9.Fagaduinta lui Dumnezeu din buretele cu otet:”Iti inteleg durerea.”

10.Fagaduinta lui Dumnezeu din sange si apa:”Te-am rascumparat si n-am sa te las.”

11.Fagaduina lui Dumnezeu din cruce:”Te voi iubi de-a pururi.”

12.Fagaduinta lui Dumnezeu din haina de ingropare:”Pot preschimba tragedia ta in triumf.”

13.Fagaduinta lui Dumnezeu din mormantul gol:”Am biruit.”


P.S.:Cititi aceasta carte!Merita!

Leave a Reply

