Ia aminte!…

Posted on Updated on


“Privind azi in urma vietii mele – ceea ce mi se intampla uneori – sunt extrem de impresionat constatand ca lucrurile care in trecut mi se pareau pline de sens, ispititoare, azi imi apar inutile si absurde. De pilda succesul, sub toate infatisarile sale; a fi celebru si sarbatorit; placerile ostentative cum ar fi inavutirea sau cuceririle amoroase; sau calatoriile, a cutreiera lumea in lung si-n lat, precum Satana, explicand si traind tot ceea ce ofera Balciul Desertaciunilor.

Privind inapoi, toate aceste practici ale autosatisfactiei imi apar ca pure iluzii, ceea ce Pascal numea <<a linge pamantul>>.”

-Molcom Muggeridge, O marturie a veacului XX

Leave a Reply

